Spotřební chování v oblasti m-commerce – Bc. Martin Křivák
Bc. Martin Křivák
Diplomová práce
Spotřební chování v oblasti m-commerce
Consumer behaviour in m-commerce
Anotace:
Křivák, M. Spotřební chování v oblasti m-commerce. Diplomová práce. Brno: Men-delova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá spotřebním chováním v oblasti m-commerce (mobilní komerce). Z primárního výzkumu pomocí dotazníkového šetření je zjiš-těno, že spotřebitelé vnímají jako největší výhody m-commerce možnost nakupo-vat kdykoliv a odkudkoliv a pohodlnost. Na druhou stranu jako největší …víceAbstract:
Křivák, M. Consumer behaviour in m-commerce. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2023 The thesis deals with consumer behaviour in m-commerce (mobile com-merce). From primary research using a questionnaire survey, it is found that con-sumers perceive the biggest advantages of m-commerce as the ability to shop any-time, anywhere and convenience. On the other hand, they perceive difficult adapta …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2024
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
- Oponent: Veronika Antošová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba aplikací pro chytré mobilní telefony se systémem Windows
Jan Sršeň -
Analýza spotřebitelského chování na trhu s mobilními telefony
Eliška Doubravová -
Chytré telefony v každodennosti jejich uživatelů: život v situačním mixu
Romana Pištěková -
Spotřební chování na trhu s chytrými mobilními telefony
Petr DVOŘÁČEK -
Chování spotřebitelů na trhu s mobilními telefony
Patrik Obrtel -
Analýza trhu s aplikacemi pro mobilní telefony
Boris Cirok -
Spotřební chování jako faktor sociální identifikace jednotlivce
Kristýna Ondroušková -
Prestižní spotřeba jako faktor sociální identifikace jednotlivce
Irina Shchurina