Ing. Kristýna Ondroušková

Bakalářská práce

Spotřební chování jako faktor sociální identifikace jednotlivce

Consumer behavior as a factor for social identification of individuals
Anotace:
Hlavním tématem této práce je objasnění souvislosti spotřebního chování a sociální pozice jednotlivce. Z počátku se zabývám definováním základních pojmů, později v práci přecházím k rozborům jednotlivých faktorů, které spotřební chování ovlivňují. V závěru jsou tyto faktory aplikovány na marketingový mix a je zhodnoceno, jak celá tato problematika dopadá na životní prostředí.
Abstract:
The main theme of this thesis is to clarify the context of consumer behavior and social position of the individual. On the beginning are defined basic terms, later in the work I am crossing to analyze the various factors that affect consumer behavior. In conclusion, these factors are applied to the marketing mix and is evaluated as a whole these issues impact on the environment.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní