Vojtěch Khodl
Diplomová práce
Trade marketing
Trade marketing
Anotace:
Cílem této práce je vymezit pojem "trade marketing" a zhodnotit jeho úlohu v rámci obchodní společnosti Coca-Cola HBC. S použitím interních zdrojů i odborných publikací bude popsáno fungování trade marketingu jak z teoretického, tak praktického hlediska. Stejně tak bude představena společnost Coca-Cola HBC a její postavení na trhu nealkoholických nápojů v České republice.Abstract:
The main objective of this thesis is to define the term "trade marketing" and evaluate its role within the Coca-Cola Hellenic Bottling Company. With the use of internal resources and relevant literature, I will describe the use of trade marketing from both theoretical and practical point of view. I will also introduce the Coca-Cola HBC and its position on the carbonated soft drinks market in the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44625
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2015
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44625
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě
Marta Pšikalová -
Voda a nealkoholické nápoje v pitném režimu dětí, těhotných a dospělé populace
Aneta Klegová -
Programy vzdělávání a rozvoje ve společnosti Coca-Cola HBC Česká
Markéta Hynková -
Marketingová komunikace společnosti Coca-Cola HBC
Marcela VÍTKOVÁ -
Systém vzdelávania zamestnancov Sales oddelenia v spoločnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko
Marco Richter -
Zhodnocení ekonomického vývoje Coca-Cola HBC Česko a Slovensko s.r.o.
Iuliia Okulova -
Integrovaný systém řízení společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko
Karolína Spilková -
Návrh zefektivnění logistických procesů v rámci distribuce produktů pro zákazníky libereckého okresu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o.
Barbora Habrúnová