Vojtěch Khodl

Diplomová práce

Trade marketing

Trade marketing
Anotace:
Cílem této práce je vymezit pojem "trade marketing" a zhodnotit jeho úlohu v rámci obchodní společnosti Coca-Cola HBC. S použitím interních zdrojů i odborných publikací bude popsáno fungování trade marketingu jak z teoretického, tak praktického hlediska. Stejně tak bude představena společnost Coca-Cola HBC a její postavení na trhu nealkoholických nápojů v České republice.
Abstract:
The main objective of this thesis is to define the term "trade marketing" and evaluate its role within the Coca-Cola Hellenic Bottling Company. With the use of internal resources and relevant literature, I will describe the use of trade marketing from both theoretical and practical point of view. I will also introduce the Coca-Cola HBC and its position on the carbonated soft drinks market in the Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2015
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44625