Analýza postojové věrnosti na trhu energetických nápojů – Kristýna Šestáková
Kristýna Šestáková
Diplomová práce
Analýza postojové věrnosti na trhu energetických nápojů
Analysis of Attitude Loyalty on Energy Drinks Market
Anotace:
Tématem této diplomové práce je analýza postojové věrnosti na trhu energetických nápojů. Cílem této práce je analyzovat, jaké segmentační proměnné ovlivňují postojovou věrnost ke značce na trhu energetických nápojů mezi Generacemi Y a Z, chování spotřebitelů v rámci České republiky se zaměřením na věrnost a také faktory, které výběr značky energetického nápoje ovlivňují. Primární data byla shromážděna …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is to analyse the attitude loyalty on the energy drinks market. The main aim of this thesis is to analyse which segmentation variables influence attitude loyalty on the energy drinks market between Generation Y and Z, customer behaviour in the Czech Republic with focusing on loyalty and factors which influence the choice of the energy drink brand. Primary data were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143474
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2021
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza postojové věrnosti na trhu minerálních vod
Sylvie Zaoralová -
Analýza postojové věrnosti na trhu minerálních vod
Sylvie Zaoralová -
Analýza postojové věrnosti na trhu kolových nápojů
Vendula Compelová -
Preferences and motives of young generation towards consumption of gin&tonic supplemented with different kind of herbs
Tomáš Hanus -
Attitudes of Generation Z towards coffee consumption in Vietnam
Thi Ngoc Ha Nguyen -
Generácie Y a Z v galérii
Sabina Pavlíková -
Zjišťování motivačních faktorů zaměstnanců napříč generacemi X, Y, Z ve vybrané organizaci soukromého sektoru
Lucie Šťastná -
Porovnání pracovních očekávání generací X, Y, Z, a začlenění generace Z na pracovní trh
Ondřej Špernoga