Ing. Leona Benešová
Bachelor's thesis
Metoda STP a práce s marketingovým mixem
STP Method and work with marketing mix
Abstract:
Ve své bakalářské práci s názvem Metoda STP a práce s marketingovým mixem se zaměřuji na americkou kosmetickou firmu Neutrogenu. Teoretická část bakalářské práce se zabývá popisem metody STP a marketingovým mixem v teoretické rovině. V praktické části se zabývám historií firmy, pokračuji analýzou metody STP a prací s jednotlivými marketingovými nástroji, které Neutrogena použila. Následně jsem efektivitu …moreAbstract:
In my thesis entitled STP and work with the marketing mix to focus on the American cosmetics company Neutrogena. Theoretical part deals with the description of the STP and the marketing mix theory. The practical part deals with the history of the company, continuing the analysis of STP and work with various marketing tools used by Neutrogena. Then I used the effectiveness of marketing tools to assess …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wd712/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Analýza životního cyklu produktu (konkrétního výrobku nebo služby) a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.
Iveta Šilhánová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Service Marketing Mix in Chosen Company
Veronika Beskydiarová