Ing. Leona Benešová

Bachelor's thesis

Metoda STP a práce s marketingovým mixem

STP Method and work with marketing mix
Abstract:
Ve své bakalářské práci s názvem Metoda STP a práce s marketingovým mixem se zaměřuji na americkou kosmetickou firmu Neutrogenu. Teoretická část bakalářské práce se zabývá popisem metody STP a marketingovým mixem v teoretické rovině. V praktické části se zabývám historií firmy, pokračuji analýzou metody STP a prací s jednotlivými marketingovými nástroji, které Neutrogena použila. Následně jsem efektivitu …more
Abstract:
In my thesis entitled STP and work with the marketing mix to focus on the American cosmetics company Neutrogena. Theoretical part deals with the description of the STP and the marketing mix theory. The practical part deals with the history of the company, continuing the analysis of STP and work with various marketing tools used by Neutrogena. Then I used the effectiveness of marketing tools to assess …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní