Ing. Leona Benešová

Bakalářská práce

Metoda STP a práce s marketingovým mixem

STP Method and work with marketing mix
Anotace:
Ve své bakalářské práci s názvem Metoda STP a práce s marketingovým mixem se zaměřuji na americkou kosmetickou firmu Neutrogenu. Teoretická část bakalářské práce se zabývá popisem metody STP a marketingovým mixem v teoretické rovině. V praktické části se zabývám historií firmy, pokračuji analýzou metody STP a prací s jednotlivými marketingovými nástroji, které Neutrogena použila. Následně jsem efektivitu …více
Abstract:
In my thesis entitled STP and work with the marketing mix to focus on the American cosmetics company Neutrogena. Theoretical part deals with the description of the STP and the marketing mix theory. The practical part deals with the history of the company, continuing the analysis of STP and work with various marketing tools used by Neutrogena. Then I used the effectiveness of marketing tools to assess …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní