Kreativní využití jednotlivých media typů při mediálním plánování – Monika Preuhslerová
Monika Preuhslerová
Master's thesis
Kreativní využití jednotlivých media typů při mediálním plánování
Abstract:
Práce analyzuje možnosti, které nabízí český trh reklamním zadavatelům vyvíjejícím tlak na kreativitu jak na mediální, tak na kreativní agentury. Práce se také zabývá otázkami, zda je nutné být vždy a za každou cenu kreativní a jaká kreativita je efektivní. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány možnostem konkrétních media typů včetně analýzy obecné situace na českém trhu.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4599
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2008
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jan Babický
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4599
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.