Využití dat o návštěvnosti webu a aplikací pro podporu marketingu vybrané společnosti – Marco Vezzola
Marco Vezzola
Diplomová práce
Využití dat o návštěvnosti webu a aplikací pro podporu marketingu vybrané společnosti
Use of website and application traffic data to support the marketing of a selected company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou návštěvnosti webových stránek a aplikací ve vybrané sázkové společnosti. Ta využívá pro sledování návštěvnosti produkty od firmy Google, zatímco významná část datové infrastruktury je postavena na produktech značky Microsoft. Oba systémy dosud nejsou propojeny, což znesnadňuje tvorbu analýz, které zpravidla vyžadují získání dat na obou stranách. Prvním cílem …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of website and application traffic in a selected betting company. This company uses Google products for traffic monitoring, while a significant part of the data infrastructure is built on Microsoft products. The lack of integration between the two systems complicates the production of analyses that typically require data from both sides. The objectives of this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92530
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Jan Kučera
- Oponent: Martin Potančok
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92530
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Data a analytika pro business
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace internetových stránek a návrh komunikace za zvýšením návštěvnosti webu a počtu objednávek
Martin Göbl -
Rozpoznání robotické návštěvnosti na webu a určení socio-demografických parametrů lidských uživatelů
David Končák -
Vliv mediální komunikace a sezónních faktorů na návštěvnost poboček firmy a na návštěvnost webu firmy
Vojtěch Solnický -
Metriky rychlosti načítání a vykreslování webu
Jakub PÍSAŘ -
Kulturní diverzita a psychologie v mezinárodním webdesignu: strategie pro zvýšení UX efektivity a konverzí pro německý web
Tereza Hortová -
Revitalization and Modernization of Web Application of the Online Seminar of Informatics
Adam Hlaváček -
Analytika, Big data a možnosti jejich využití v odvětví Human Resources
Alžběta Vacková -
Paralelní zpracování dat a možnosti datové analytiky v rámci Big Data
Lukáš Derján