Využití dat o návštěvnosti webu a aplikací pro podporu marketingu vybrané společnosti – Marco Vezzola
Marco Vezzola
Master's thesis
Využití dat o návštěvnosti webu a aplikací pro podporu marketingu vybrané společnosti
Use of website and application traffic data to support the marketing of a selected company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou návštěvnosti webových stránek a aplikací ve vybrané sázkové společnosti. Ta využívá pro sledování návštěvnosti produkty od firmy Google, zatímco významná část datové infrastruktury je postavena na produktech značky Microsoft. Oba systémy dosud nejsou propojeny, což znesnadňuje tvorbu analýz, které zpravidla vyžadují získání dat na obou stranách. Prvním cílem …moreAbstract:
This thesis deals with the analysis of website and application traffic in a selected betting company. This company uses Google products for traffic monitoring, while a significant part of the data infrastructure is built on Microsoft products. The lack of integration between the two systems complicates the production of analyses that typically require data from both sides. The objectives of this thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92530
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2024
- Supervisor: Jan Kučera
- Reader: Martin Potančok
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92530
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Data a analytika pro business
Theses on a related topic
-
Optimalizace internetových stránek a návrh komunikace za zvýšením návštěvnosti webu a počtu objednávek
Martin Göbl -
Rozpoznání robotické návštěvnosti na webu a určení socio-demografických parametrů lidských uživatelů
David Končák -
Vliv mediální komunikace a sezónních faktorů na návštěvnost poboček firmy a na návštěvnost webu firmy
Vojtěch Solnický -
Metriky rychlosti načítání a vykreslování webu
Jakub PÍSAŘ -
Kulturní diverzita a psychologie v mezinárodním webdesignu: strategie pro zvýšení UX efektivity a konverzí pro německý web
Tereza Hortová -
Revitalization and Modernization of Web Application of the Online Seminar of Informatics
Adam Hlaváček -
Overview and Comparison of Web Services API
Ondřej Stárek -
Analytika, Big data a možnosti jejich využití v odvětví Human Resources
Alžběta Vacková