Analýza chování zákazníků na trhu uzenin – Marianna Šadibolová
Marianna Šadibolová
Diplomová práce
Analýza chování zákazníků na trhu uzenin
Customer Behaviour Analysis on the Meat Products Market
Anotace:
Predmetom skúmania tejto diplomovej práce je zhodnotenie nákupného správania zákazníkov na trhu údenín. Cieľom práce je zhodnotiť, analyzovať nákupné správanie zákazníkov hypermarketu Globus v Ostrave pri výbere a následnom nákupe údenín. Čiastkovými cieľmi je zistiť, prečo zákazníci HM Globus nakupujú, prípadne nenakupujú mäsové výrobky vyrábané priamo v tejto maloobchodnej jednotke, či majú znalosť …víceAbstract:
The main subject of this diploma thesis is to evaluate the customer behavior on the meat product market. The aim of the work is evaluate, analyze the customer behavior of the hypermarket Globus in Ostrava while choosing and buying meat. The partial aims are to find out why the customers of hypermarket Globus buy or don’t buy private made meat in this hypermarket, if they have some knowledge, that hypermarket …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107306
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior on the market of dietary supplements
Natália Sečányová -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Retail development 4.0
Yang Yang -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Portfolio Optimization for Retail Investor from China
Youzhen Wu -
Fúze v travel retail
Daniela Rakušanová -
Crisis to grow in retail
Renata Bairamova -
Crisis as tool to grow in retail
Kasymgalieva Kasymgalieva