Kinestetický učební styl v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ – Mgr. Lenka Trbolová
Mgr. Lenka Trbolová
Master's thesis
Kinestetický učební styl v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Kinestetic learning style in English lesson at 1st grade of Primary school
Abstract:
Trbolová, Lenka: Kinestetický učební styl v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ, diplomová práce, Brno, MU 2006, 98 s. Práce slouží jako metodický materiál pro zpestření výuky anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. Publikace zdůrazňuje důležitost pohybu a aktivních činností během vyučování, poukazuje na význam kinestetického učebního stylu. Práce poskytuje metodický postup pro několik vybraných …moreAbstract:
The work is using as a methodic material for brisk English lesson at 1st grade Primary school. Publication is pointing out consequence activity and active action during lesson; it shows for a sense kinesthetic learning style. The work offers methodic process for some chosen thematic complex and also offers push-up list various nontraditional game's activities.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zx1xm/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 9. 2006
- Supervisor: Mgr. Daniela Jonášová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Kinestetický učební styl na 1. stupni ZŠ
Jitka Chadimová -
Kinestetický učební styl v hodinách německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Ivana Kociánová -
Kinestetický učební styl ve výuce na 1.stupni základní školy
Andrea Hořejší -
Tvůrčí adaptace materiálů z učebnice angličtiny New English File Intermediate (B1-B2) s využitím vizuálního a kinestetického učebního stylu.
Blanka Nováková -
Sebepojetí a sebehodnocení nadaných žáků
Kateřina Drechslerová -
Hodnocení a sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Tereza Boudová -
Změny sebepojetí, sebehodnocení a self-efficacy osob závislých na alkoholu v průběhu léčby
Petra Stříšovská -
Vliv hodnocení ve výtvarné výchově na projevy tvořivosti dítěte
Oldřiška Kolaříková