Umělá inteligence v počítačových hrách – Jan Wlosok
Jan Wlosok
Diplomová práce
Umělá inteligence v počítačových hrách
Artificial Intelligence in Computer Games
Anotace:
Cílem této práce bylo nastudovat možnosti herní umělé inteligence, popsat části, ze kterých se skládá a naimplementovat ukázkovou aplikaci demonstrující popsané postupy. V první části práce byl popsán rozdíl mezi akademickou a herní umělou inteligencí. Dále práce obsahuje popis aktuálního stavu herní umělé inteligence a jednotlivých typů herní umělé inteligence. V další části se práce zabývá implementací …víceAbstract:
The goal of this thesis was to study the possibilities of game artificial intelligence, describe the parts from which it is composed and implement an example application demonstrating the described procedures. The first part of the thesis describes the difference between academic and game artificial intelligence. The thesis also contains a description of the current state of the game artificial intelligence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/119037
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Martin Němec
- Oponent: Petr Gajdoš
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Using Artificial Intelligence in Online Dispute Resolution
Monika Močiariková -
Technology and corporate governance – artificial intelligence, blockchain and crypto
Kristian Pekar -
Anthropomorphization of Artificial Intelligence Story of Science and Religion
Tomáš Kopeček -
To what extent can originality and authorship be defined with the interference of Artificial Intelligence?
Gayoun Ji -
Exploring the Variants of the Turing Test: Evaluating Artificial Intelligence and its Relationship to Human Intelligence
Aubakir Utenov -
A firm, corruption and other forms of undesirable behavior
Anastasiia Frost -
Umělá inteligence herního souboje pro Unreal Engine
Šimon MALÍČEK