Ing. Petr Pelc

Bakalářská práce

Produkt placement, jako marketingová podpora v audiovizuálních dílech

Product Placement as Part of Marketing Support in Audiovisual Project
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou využití product placementu, jako marketingové podpory v audiovizuálních dílech. Uvádí podmínky, za jakých lze product placement do audiovizuálního díla implementovat a jak tuto problematiku reguluje český zákon. Obecně také pojednává o tvorbě audiovizuálního díla, a jaký význam má toto sdělení v rámci marketingové komunikace. V praktické části je provedena analýza …více
Abstract:
This bachelor work is focused on product placement as a part of marketing support in producing audiovisual projects. Work defines conditions of using product placement in audiovisual produce implementations of these terms in production and also actual Czech law regulation. The work also describes basics of audiovisual production with connection to marketing. The practical part of work is study of using …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Slavomír Paravičiny
  • Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace