Bc. Nikola Rubínová
Master's thesis
Rozbor image vybrané firmy/značky
The Company Image Analysis/The Brand Image Analysis
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá rozborem image společnosti Starbucks a okolnostmi, které danou image ovlivňují. Budování pozitivní image je náročný a dlouhodobý proces, který koresponduje se strategickými cíli firmy a umožňuje tak široké veřejnosti lepší orientaci na trhu. Firemní image se úzce váže k firemní identitě, neboť image je obrazem firemní identity v očích veřejnosti. Na základě provedeného …moreAbstract:
This thesis deals with the analysis of the image of Starbucks and conditions of the phenomena which affects the resulting image. Building of positive corporate image is complicated long term process, which is based on strategic planning, company goals and helps public to obtain better orientation on the market. Corporate image is closely related to corporate identity, as corporate image is the mirror …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c2uvh/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marie Fajstavrová -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Grafické online nástroje pro podporu firemní marketingové komunikace na sociálních sítích
Aleš Grepl -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Analýza marketingové komunikace firmy Radeton s.r.o.
Alžběta Blahová