Rozbor image vybrané firmy/značky – Bc. Nikola Rubínová
Bc. Nikola Rubínová
Master's thesis
Rozbor image vybrané firmy/značky
The Company Image Analysis/The Brand Image Analysis
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá rozborem image společnosti Starbucks a okolnostmi, které danou image ovlivňují. Budování pozitivní image je náročný a dlouhodobý proces, který koresponduje se strategickými cíli firmy a umožňuje tak široké veřejnosti lepší orientaci na trhu. Firemní image se úzce váže k firemní identitě, neboť image je obrazem firemní identity v očích veřejnosti. Na základě provedeného …viacAbstract:
This thesis deals with the analysis of the image of Starbucks and conditions of the phenomena which affects the resulting image. Building of positive corporate image is complicated long term process, which is based on strategic planning, company goals and helps public to obtain better orientation on the market. Corporate image is closely related to corporate identity, as corporate image is the mirror …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c2uvh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marie Fajstavrová -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Grafické online nástroje pro podporu firemní marketingové komunikace na sociálních sítích
Aleš Grepl -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Analýza marketingové komunikace firmy Radeton s.r.o.
Alžběta Blahová