Analýza marketingových aktivit společnosti zabývající se výrobou zdravotnických prostředků – Noémi Orosz
Noémi Orosz
Diplomová práce
Analýza marketingových aktivit společnosti zabývající se výrobou zdravotnických prostředků
Analysis of marketing activities of a company producing medical devices
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingových aktivit firmy zabývající se výrobou zdravotnických prostředků, náhradních srdečních chlopní. Cílem práce je vytvořit ucelený obraz o marketingových aktivitách strategické business jednotky (SBU) vybrané firmy a zaměřit se na její vyhodnocení pomocí analýzy znovuuvedení interní aplikace a také analýzy interního vnímání marketingových aktivit. Teoretická …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyse the marketing activities of a company producing medical devices, specifically implantable heart valves by introducing the activities of a chosen strategic business unit (SBU) followed by the analysis of the relaunch of an internal sales tool and evaluating the current internal perception of marketing activities of the SBU. The theoritical part introduces the definition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73652
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Štěpánka Říhová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73652
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Optimization of Quality Management System in a Company Producing Medical Devices
Štěpán Tichý -
Organisational innovation and its application in medical devices
Marie Zenié -
Materiál a příslušenství pro zdravotnické prostředky ve zdravotnické záchranné službě-jednorázové versus znovupoužitelné
Tomáš KUCHAŘ -
Projektové řešení využití nástrojů "medical marketing" pro uvedení zdravotnického produktu na trh
Karolína Kubešová -
Internet of Things (IoT) - Acceptance, Barriers and Marketing Perspectives
Norman Lachner