Noémi Orosz

Diplomová práce

Analýza marketingových aktivit společnosti zabývající se výrobou zdravotnických prostředků

Analysis of marketing activities of a company producing medical devices
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingových aktivit firmy zabývající se výrobou zdravotnických prostředků, náhradních srdečních chlopní. Cílem práce je vytvořit ucelený obraz o marketingových aktivitách strategické business jednotky (SBU) vybrané firmy a zaměřit se na její vyhodnocení pomocí analýzy znovuuvedení interní aplikace a také analýzy interního vnímání marketingových aktivit. Teoretická …více
Abstract:
The aim of the thesis is to analyse the marketing activities of a company producing medical devices, specifically implantable heart valves by introducing the activities of a chosen strategic business unit (SBU) followed by the analysis of the relaunch of an internal sales tool and evaluating the current internal perception of marketing activities of the SBU. The theoritical part introduces the definition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Štěpánka Říhová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73652