Mgr. Bronislava Tichá

Diplomová práce

Strategie řízení a marketing třísouborového divadla v Olomouci

Strategy of management and marketing of the theatre in Olomouc
Anotace:
Magisterská práce se zabývá strategií řízení třísouborového (činohra, opera, balet) městského Moravského divadla v Olomouci a jeho marketingem. V roce 2010 došlo ke změně v managementu divadla, který přišel s novou strategií řízení divadla, změnami marketingu, v ekonomice provozu i dramaturgii. Práce je zaměřena především na vyhodnocení výsledků, kterých bylo dosaženo novým managementem. Zabývala jsem …více
Abstract:
The present master´s thesis is concerned with the strategy of management and marketing of the Moravian Theatre Olomouc. In 2010 the theatre, currently comprising ensembles of drama, opera and ballet, underwent personal changes in management and subsequently modifications in further areas. These modifications mainly affected marketing, operational economy, and the dramaturgy itself. The thesis is focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Šárka Zahrádková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře