Strategie řízení a marketing třísouborového divadla v Olomouci – Mgr. Bronislava Tichá
Mgr. Bronislava Tichá
Diplomová práce
Strategie řízení a marketing třísouborového divadla v Olomouci
Strategy of management and marketing of the theatre in Olomouc
Anotace:
Magisterská práce se zabývá strategií řízení třísouborového (činohra, opera, balet) městského Moravského divadla v Olomouci a jeho marketingem. V roce 2010 došlo ke změně v managementu divadla, který přišel s novou strategií řízení divadla, změnami marketingu, v ekonomice provozu i dramaturgii. Práce je zaměřena především na vyhodnocení výsledků, kterých bylo dosaženo novým managementem. Zabývala jsem …víceAbstract:
The present master´s thesis is concerned with the strategy of management and marketing of the Moravian Theatre Olomouc. In 2010 the theatre, currently comprising ensembles of drama, opera and ballet, underwent personal changes in management and subsequently modifications in further areas. These modifications mainly affected marketing, operational economy, and the dramaturgy itself. The thesis is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fkott/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Šárka Zahrádková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Krizový management a plánování strategie ve firmě NOVOINVEST a.s.
Filip Rýznar -
Marketingová strategie produktu ve farmaceutickém průmyslu
Tereza Husinecká -
Talent management – plány nástupnictví a jejích realizace v praxi ve společnosti Creditea
Viktoria Linhartová -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Divadlo Polárka 2016-2020 jako model divadla pro děti a mládež
Jan Cimr