Karin Syptáková

Bakalářská práce

Marketingový akční plán rodinné restaurace

Marketing action plan of the family restaurant
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje tvorbě marketingového akčního plánu rodinné restaurace, konkrétně restaurace Praděd v Jeseníku. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá problematikou marketingového plánu a vymezuje základní pojmy pro úspěšné pochopení druhé části. Dále vysvětluje podstatná fakta týkající se hotelnictví a cestovního ruchu. V praktické části …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is a proposal of a marketing plan for a family restaurant Praděd, located in Jeseník. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part focuses on the marketing plan issues and includes basic concepts that are important for a successful understanding of the following section. It also concentrates on the essential facts about the hotel …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku