Marketingový akční plán rodinné restaurace – Karin Syptáková
Karin Syptáková
Bakalářská práce
Marketingový akční plán rodinné restaurace
Marketing action plan of the family restaurant
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje tvorbě marketingového akčního plánu rodinné restaurace, konkrétně restaurace Praděd v Jeseníku. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá problematikou marketingového plánu a vymezuje základní pojmy pro úspěšné pochopení druhé části. Dále vysvětluje podstatná fakta týkající se hotelnictví a cestovního ruchu. V praktické části …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is a proposal of a marketing plan for a family restaurant Praděd, located in Jeseník. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part focuses on the marketing plan issues and includes basic concepts that are important for a successful understanding of the following section. It also concentrates on the essential facts about the hotel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/mnhsm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Company analysis: The case study of PayPal Holdings, Inc.
Anastasia Nataliana Josephine -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík