Karin Syptáková
Bachelor's thesis
Marketingový akční plán rodinné restaurace
Marketing action plan of the family restaurant
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje tvorbě marketingového akčního plánu rodinné restaurace, konkrétně restaurace Praděd v Jeseníku. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá problematikou marketingového plánu a vymezuje základní pojmy pro úspěšné pochopení druhé části. Dále vysvětluje podstatná fakta týkající se hotelnictví a cestovního ruchu. V praktické části …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is a proposal of a marketing plan for a family restaurant Praděd, located in Jeseník. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part focuses on the marketing plan issues and includes basic concepts that are important for a successful understanding of the following section. It also concentrates on the essential facts about the hotel …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/mnhsm/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Reader: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Company analysis: The case study of PayPal Holdings, Inc.
Anastasia Nataliana Josephine -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík