Karin Syptáková

Bachelor's thesis

Marketingový akční plán rodinné restaurace

Marketing action plan of the family restaurant
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje tvorbě marketingového akčního plánu rodinné restaurace, konkrétně restaurace Praděd v Jeseníku. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá problematikou marketingového plánu a vymezuje základní pojmy pro úspěšné pochopení druhé části. Dále vysvětluje podstatná fakta týkající se hotelnictví a cestovního ruchu. V praktické části …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is a proposal of a marketing plan for a family restaurant Praděd, located in Jeseník. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part focuses on the marketing plan issues and includes basic concepts that are important for a successful understanding of the following section. It also concentrates on the essential facts about the hotel …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2020
  • Supervisor: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
  • Reader: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS