Vliv marketingové komunikace na proces výběru a nákupu nových strojů pro elektroerozivní obrábění – Milan Pravenec
Milan Pravenec
Master's thesis
Vliv marketingové komunikace na proces výběru a nákupu nových strojů pro elektroerozivní obrábění
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Jaroslav Huk
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRAVENEC, Milan. \textit{Vliv marketingové komunikace na proces výběru a nákupu nových strojů pro elektroerozivní obrábění}. Online. Diplomová práca. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/5gwxep/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Master programme / odbor:
Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva