Propagace Janáčkovy opery v Brně se zaměřením na mladé publikum – Mgr. Barbora PAVLÍČKOVÁ
Mgr. Barbora PAVLÍČKOVÁ
Master's thesis
Propagace Janáčkovy opery v Brně se zaměřením na mladé publikum
The promotion of Janáček Opera in Brno with focus on young audience
Abstract:
Ve své diplomové práci se zabývám možnostmi propagace opery mezi mladými lidmi. Teoretická část obsahuje rešerši odborné literatury týkající se dějin opery, art marketingu a marketingových komunikací s důrazem na komunikaci prostřednictvím internetu. V teoretické části rovněž popisuji skupinu, na kterou bude cílen nový návrh komunikační kampaně. Praktická část obsahuje situační analýzu současného stavu …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of opera promotion targeted at youth. The theoretical part consists of a literature review focused on history of opera, art marketing, and marketing communications, with special emphasis on internet communication. In this part, the target group, for which the proposed communication campaign will be presented, is described, too. The practical part contains an …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2011
Identifier:
18414
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVLÍČKOVÁ, Barbora. \textit{Propagace Janáčkovy opery v Brně se zaměřením na mladé publikum}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/5gx3mw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAVLÍČKOVÁ, Barbora. Propagace Janáčkovy opery v Brně se zaměřením na mladé publikum. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 21. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace street art umělce Banksyho
Markéta Kvapilová -
Marketingová komunikace muzea China-Art na sociálních sítích
David Gaier -
Marketingová komunikace art kavárny
Miroslav Kaleta -
Marketingové komunikace Janáčkovy filharmonie Ostrava
Jiří Šimíček -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace knihoven v ČR
Karolína Vyhlasová -
Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vybraného produktu pro společnost Art computer a.s.
Renata NÁROŽNÁ -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová