Propagace Janáčkovy opery v Brně se zaměřením na mladé publikum – Mgr. Barbora PAVLÍČKOVÁ
Mgr. Barbora PAVLÍČKOVÁ
Diplomová práce
Propagace Janáčkovy opery v Brně se zaměřením na mladé publikum
The promotion of Janáček Opera in Brno with focus on young audience
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám možnostmi propagace opery mezi mladými lidmi. Teoretická část obsahuje rešerši odborné literatury týkající se dějin opery, art marketingu a marketingových komunikací s důrazem na komunikaci prostřednictvím internetu. V teoretické části rovněž popisuji skupinu, na kterou bude cílen nový návrh komunikační kampaně. Praktická část obsahuje situační analýzu současného stavu …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of opera promotion targeted at youth. The theoretical part consists of a literature review focused on history of opera, art marketing, and marketing communications, with special emphasis on internet communication. In this part, the target group, for which the proposed communication campaign will be presented, is described, too. The practical part contains an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
18414
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLÍČKOVÁ, Barbora. Propagace Janáčkovy opery v Brně se zaměřením na mladé publikum. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 21. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace street art umělce Banksyho
Markéta Kvapilová -
Marketingová komunikace muzea China-Art na sociálních sítích
David Gaier -
Marketingová komunikace art kavárny
Miroslav Kaleta -
Marketingové komunikace Janáčkovy filharmonie Ostrava
Jiří Šimíček -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace knihoven v ČR
Karolína Vyhlasová -
Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vybraného produktu pro společnost Art computer a.s.
Renata NÁROŽNÁ -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová