Use of Experiential Learning in Teaching English as a Foreign Language – Mgr. Jitka Kujalová, Ph.D.
Mgr. Jitka Kujalová, Ph.D.
Diplomová práce
Use of Experiential Learning in Teaching English as a Foreign Language
Abstract:
The thesis constitutes the question of applying the Czech version of experiential learning in teaching English as a foreign language. The Czech approach to experiential learning is represented by the methods developed and used by Vacation School Lipnice. The thesis consists of three main parts. The first part introduces the theoretical background of experiential learning and the specific methods and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eft54/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2006
- Vedoucí: PhDr. Debora Zemenová, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Instrukce lektorů Prázdninové školy Lipnice
Libor Pokorný -
Experience and Reflection in Secondary School English Lessons
Anna Sítorová -
Vývoj Instruktorského kurzu Prázdninové školy Lipnice
Klára ŠINDELKOVÁ -
Projektové řízení autorských kurzů v Prázdninové škole Lipnice - analýza a metodický průvodce
Zbyněk Riedl -
Komunikační strategie neziskové organizace Prázdninová škola Lipnice
Zuzana HANÁKOVÁ -
Experiential learning online: A comparative case study of Intensive Language and Methodology course at the Faculty of Education, Masaryk University
Ewa Otwinowska