Spotřebitelské postoje a preference při nákupu kávy – Bc. Lenka Schrömerová
Bc. Lenka Schrömerová
Diplomová práce
Spotřebitelské postoje a preference při nákupu kávy
Consumer Attitudes and Preferences When Purchasing Coffee
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na identifikaci a zhodnocení postojů a preferencí českých spotřebitelů při výběru, nákupu a konzumaci kávy. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy spotřebitel a jeho chování, obchod, káva a její druhy, způsob úpravy a certifikace zabývající se kvalitou kávy. Vlastní část práce je založena na výzkumu formou dotazníkového šetření, jež zjišťovalo postoje a preference …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the identification and evaluation of attitudes and preferences of Czech consumers when choosing, buying and consuming coffee. The theoretical part of the thesis defines the concepts of consumer and their behavior, trade, coffee and its types, preparation method and certifications dealing with coffee quality. The main part of the thesis is based on research in the form …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Martin Beran, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Markéta Bartoníčková -
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
Kristina Bartošová -
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
Hana Drkošová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Kateřina Chrastilová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Michal Hajný -
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi -
Spotřebitelské preference při nakupování fair trade kávy
Jana Mašková
Název
Vložil
Vloženo
Práva