Marie GRUNDOVÁ
Bakalářská práce
Reklama v životě adolescenta
Advertisements in an adolescent´s life
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o působení reklamy na středoškolskou mládež ? adolescenty. Popisuje teorii masmédií a reklamy, uvádí využití různých médií pro reklamu a charakterizuje cílovou skupinu, adolescenty. Průzkum pomocí dotazníku zjišťoval, které reklamy dospívající znají, které hodnotí kladně a které záporně, zda jsou reklamou nějak ovlivněni nebo zda vnímají spíše reklamu televizní nebo …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with impact of advertisements on adolecents. It describes mass media and advertisement theory, mentions application of various kinds of media in advertising and defines a target group - adolescents. A survey using a questionnaire aims at finding out which adverts are known by adolescents, which are assessed as positive or negative, whether they have any impact on adolescents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2012
Zveřejnit od: 2. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. René Szotkowski, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GRUNDOVÁ, Marie. Reklama v životě adolescenta. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Masmédia, reklama
Lada Rektoříková -
Vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ při výběru potravinových produktů
Jaroslav Pazdera -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší
Název
Vložil
Vloženo
Práva