Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o. – Anna Křižáková
Anna Křižáková
Bachelor's thesis
Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o.
Use of Communication Tools in B2B Segment of the Company Pekařství Křižák s.r.o.
Abstract:
Práce se zabývá komunikačními nástroji především na business to business trhu potravinářské firmy s cílem zlepšení služeb a komunikace směrem ke svým zákazníkům. Zkoumá využití těchto nástrojů přímo v jedné z firem, a to ve společnosti Pekařství Křižák s.r.o. Kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů se dotazuje přímo odběratelů tohoto pekařství na spokojenost s komunikací a produkty …moreAbstract:
The work deal with communications tools primarily on business to business market of food company with the goal of better services and communication with the customers. The work is examining usage of this tools in the company Pekařství Křižák s.r.o. The quality research in the form of semi-structural interviews is asking directly subscribers or customers of this bakery if they are satisfied with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŘIŽÁKOVÁ, Anna. \textit{Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/5hbq5m/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Křižáková, Anna. Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o.. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
The critical importance of the HR business partner: business partnering as a HR role
Shengzhi Qiu -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Guanchen Shao -
Trends of business strategy management in business practice
Leisan Safiullina -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Global risks and their influence on the market entrance strategies of business to business companies
Kirill Rudenko -
Role of Business Intelligence in Strategic Business Planning
Arun Konda -
Úroveň poskytovaných sociálních služeb v Olomouckém kraji v oblasti duševního zdraví v souvislosti s probíhající reformou psychiatrické péče
Jaroslav Hudský