Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o. – Anna Křižáková
Anna Křižáková
Bakalářská práce
Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o.
Use of Communication Tools in B2B Segment of the Company Pekařství Křižák s.r.o.
Anotace:
Práce se zabývá komunikačními nástroji především na business to business trhu potravinářské firmy s cílem zlepšení služeb a komunikace směrem ke svým zákazníkům. Zkoumá využití těchto nástrojů přímo v jedné z firem, a to ve společnosti Pekařství Křižák s.r.o. Kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů se dotazuje přímo odběratelů tohoto pekařství na spokojenost s komunikací a produkty …víceAbstract:
The work deal with communications tools primarily on business to business market of food company with the goal of better services and communication with the customers. The work is examining usage of this tools in the company Pekařství Křižák s.r.o. The quality research in the form of semi-structural interviews is asking directly subscribers or customers of this bakery if they are satisfied with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘIŽÁKOVÁ, Anna. \textit{Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/5hbq5m/.
Jak správně citovat práci
Křižáková, Anna. Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o.. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
The critical importance of the HR business partner: business partnering as a HR role
Shengzhi Qiu -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Guanchen Shao -
Trends of business strategy management in business practice
Leisan Safiullina -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Global risks and their influence on the market entrance strategies of business to business companies
Kirill Rudenko -
Role of Business Intelligence in Strategic Business Planning
Arun Konda -
Úroveň poskytovaných sociálních služeb v Olomouckém kraji v oblasti duševního zdraví v souvislosti s probíhající reformou psychiatrické péče
Jaroslav Hudský