Vstup firmy Bezvavlasy a.s. na zahraniční trh – Dominik Vlach
Dominik Vlach
Bakalářská práce
Vstup firmy Bezvavlasy a.s. na zahraniční trh
Expansion of a selected company into foreign market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je návrh strategie vstupu firmy Bezvavlasy a.s. na německý trh. V teoretické části jsou rozebrány motivy, faktory a formy vstupů na zahraniční trh společně se zhodnocením vybraných forem, které firmy zohledňují při výběru trhu v rámci expanze. Praktická část se zabývá analýzou společnosti pomocí SWOT a PESTEL analýz a je představen konkrétní návrh na expanzi na vybraný německý …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to propose the entry strategy of the company Bezvavlasy a.s. to the German market. In the theoretical part, the motives, factors and forms of entering the foreign market are discussed together with the evaluation of selected forms that companies take into account when choosing a market as part of expansion. The practical part deals with the analysis of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89158
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Radek Čajka
- Oponent: Tomáš Sadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89158
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
Expanze zákaznicky orientovaného startupu na mezinárodní trh
Ilia Sablukov -
Vstup podniku na zahraniční trh
Kateřina Burdová -
Municipal Broadband Factors determining the entry of municipal broadband providers into the German telecoms market
Katharina van den Berg -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková