Globální problémy - projektová výuka zeměpisu – Bc. Aleš Kouřil
Bc. Aleš Kouřil
Master's thesis
Globální problémy - projektová výuka zeměpisu
Global problems - clasroom projects for teaching geography
Anotácia:
Cílem práce je navrhnout způsob, který by usnadnil učitelům výuku globálních environmentálních problémů a žákům pomohl přiblížit a osvojit si toto téma. Jako prostředek dosažení cílů je zvolena projektová výuka zaměřená na práci s informačními zdroji na internetu. Práce navazuje na bakalářskou práci Globální mapování metodami dálkového průzkumu Země – využití ve výuce zeměpisu, jejíž součástí byly …viacAbstract:
Aim ot the thesis is propose a way to facilitate teaching global environmental issues for teachers and to help explain to pupils this theme. Project classroom activities were chosen to achieve the goals with focus on information resources in internet. This thesis is a follow-up to bachelor’s thesis Global mapping using remotely sensed data – applications in teaching geography. Inseparable part of it …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tg2qc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2008
- Vedúci: prof. RNDr. Petr Dobrovolný, CSc.
- Oponent: RNDr. Vladimír Herber, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasaryk University
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Mathematics / Upper Secondary School Teacher Training in Geography and Cartography
Práce na příbuzné téma
-
Globální environmentální témata
Tereza Smejkalová -
Globální environmentální problémy v předních českých masmédiích
Jiří Grummich -
Globální environmentální problémy ve výuce zeměpisu v 6. a 9. třídě na základní škole
Jiří Fikar -
Environmentální témata ve výuce zeměpisu na příkladu regionů světa s využitím projektové výuky
Eva Malivánková -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Projektová výuka regionálních dějin na příkladu obce Vnorovy
Kamila Vajdíková -
Projektová výuka na gymnáziích v Brně
Nela Vicherková