Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací – Bc. Nikola Muselová
Bc. Nikola Muselová
Bachelor's thesis
Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací
The role of market research in marketing strategy and information system
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je výzkum trhu a strategie marketingu a jeho specifika. Práce analyzuje dění na trhu v konkurenčním prostředí, které se dotýká výzkumu trhu a marketingového výzkumu. Teoretická část bakalářské práce je věnována historii trhu, analýzu konkurenčního prostředí. Jsou zde popsány a analyzovány základní nástroje marketingu, marketingového plánu a marketingového mixu. Součástí práce …viacAbstract:
Subject baccalaureate work is market research and policy marketing and his specificity. Work analyses events in the marketplace in competitive environment, who butt market research and marketing research. Theoretic part baccalaureate work is devoted story market, analysis competitive environment. Are here circumscribed and analysed basic tools marketing, marketing plan and marketing mixu. Part of work …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iht7v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2010
- Vedúci: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová