Bc. Nikola Muselová

Bachelor's thesis

Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací

The role of market research in marketing strategy and information system
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je výzkum trhu a strategie marketingu a jeho specifika. Práce analyzuje dění na trhu v konkurenčním prostředí, které se dotýká výzkumu trhu a marketingového výzkumu. Teoretická část bakalářské práce je věnována historii trhu, analýzu konkurenčního prostředí. Jsou zde popsány a analyzovány základní nástroje marketingu, marketingového plánu a marketingového mixu. Součástí práce …viac
Abstract:
Subject baccalaureate work is market research and policy marketing and his specificity. Work analyses events in the marketplace in competitive environment, who butt market research and marketing research. Theoretic part baccalaureate work is devoted story market, analysis competitive environment. Are here circumscribed and analysed basic tools marketing, marketing plan and marketing mixu. Part of work …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2010
  • Vedúci: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication