Veronika Matoušková

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu autosalonu

Marketing Mix Analysis of the Car Show
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingového mixu autosalonu. Pro zjištění veškerých potřebných údajů byly využity informace od společnosti, ale především byl proveden marketingový výzkum ve formě individuálního hloubkového rozhovoru. Respondentů bylo celkem 10. Cílem práce bylo zjistit, jaký je současný stav marketingového mixu autosalonu, ale zároveň i to, proč respondenti navštívili autosalon …viac
Abstract:
The subject of thesis is a Marketing Mix Analysis of the Car Show. To identify all the necessary data were used information from the company, but also the marketing research in the form of individual depth interview. The total number of respondents were 10. The objective of this work was to determine the current status of the marketing mix of the Car Show, but also why respondents visited a company …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedúci: Tomáš Balcar
  • Oponent: Jana Ostrožná

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava