Analýza marketingového mixu autosalonu – Veronika Matoušková
Veronika Matoušková
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu autosalonu
Marketing Mix Analysis of the Car Show
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingového mixu autosalonu. Pro zjištění veškerých potřebných údajů byly využity informace od společnosti, ale především byl proveden marketingový výzkum ve formě individuálního hloubkového rozhovoru. Respondentů bylo celkem 10. Cílem práce bylo zjistit, jaký je současný stav marketingového mixu autosalonu, ale zároveň i to, proč respondenti navštívili autosalon …viacAbstract:
The subject of thesis is a Marketing Mix Analysis of the Car Show. To identify all the necessary data were used information from the company, but also the marketing research in the form of individual depth interview. The total number of respondents were 10. The objective of this work was to determine the current status of the marketing mix of the Car Show, but also why respondents visited a company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107606
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedúci: Tomáš Balcar
- Oponent: Jana Ostrožná
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová