Dana MAŠKOVÁ

Bachelor's thesis

Zhodnocení používání marketingových nástrojů v prostředí přirozeného monopolu

Evaluation of the use of marketing tools in an environment of natural monopoly
Abstract:
Na příkladu distribuční plynárenské společnosti hodlám zhodnotit využívání nástrojů moderního marketingu, aplikaci pro-zákaznického přístupu a zejména nastavení komunikačních metod u společnosti s přirozeně monopolním postavením. Mým cílem je návrh pro zlepšení a zjednodušení procesu komunikace se zákazníky - stávajícími i potencionálními odběrateli zemního plynu. Z popisu a zhodnocení konkrétního …more
Abstract:
On the example of gas distribution companies I intend to evaluate the use of tools of modern marketing, application, customer access and communication methods to customize the company with a natural monopoly. My goal is a proposal to improve and simplify the process of communication with customers - existing and potential customers of natural gas. The description and evaluation of a particular process …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jiří Zima

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MAŠKOVÁ, Dana. Zhodnocení používání marketingových nástrojů v prostředí přirozeného monopolu. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 11. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická