Zhodnocení používání marketingových nástrojů v prostředí přirozeného monopolu – Dana MAŠKOVÁ
Dana MAŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Zhodnocení používání marketingových nástrojů v prostředí přirozeného monopolu
Evaluation of the use of marketing tools in an environment of natural monopoly
Abstract:
Na příkladu distribuční plynárenské společnosti hodlám zhodnotit využívání nástrojů moderního marketingu, aplikaci pro-zákaznického přístupu a zejména nastavení komunikačních metod u společnosti s přirozeně monopolním postavením. Mým cílem je návrh pro zlepšení a zjednodušení procesu komunikace se zákazníky - stávajícími i potencionálními odběrateli zemního plynu. Z popisu a zhodnocení konkrétního …moreAbstract:
On the example of gas distribution companies I intend to evaluate the use of tools of modern marketing, application, customer access and communication methods to customize the company with a natural monopoly. My goal is a proposal to improve and simplify the process of communication with customers - existing and potential customers of natural gas. The description and evaluation of a particular process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Zima
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAŠKOVÁ, Dana. \textit{Zhodnocení používání marketingových nástrojů v prostředí přirozeného monopolu}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2011. Available from: https://theses.cz/id/5hxxd2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAŠKOVÁ, Dana. Zhodnocení používání marketingových nástrojů v prostředí přirozeného monopolu. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 11. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Postavení společnosti ČEZ, a.s. na trhu s energiemi
Tomáš Bouša -
Komparace kvality produktů a služeb společnosti Adélka a.s.
Jan Barták -
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský -
Marketingové komunikačné nástroje v podniku Shape It Up s.r.o Nitra.
Michaela Gažiová -
Subjekty a nástroje marketingové komunikace při adaptaci ruskojazyčných studentů v ČR
Kristina Vasilyeva -
Rétorika marketingové komunikace
David Válek -
Využití internetového marketingu jako nástroje ke zvyšování návštěvnosti webových stránek
Šárka Tichá -
Postavení a funkčnost marketingové komunikace v nevládní neziskové organizaci profilace pěstounské péče
Tereza Baubínová