Lucie OTRUBOVÁ, DiS.

Master's thesis

Geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ jako prostředek diferenciace a individualizace žáků

Geographical Learning Tasks at Primary School as a Means of Pupils´ Differentiation and Individualization
Abstract:
Diplomová práce se zabývá geografickou gramotností v souvislosti s významem gradovaných učebních úloh na 1. stupni základní školy, důležitost individualizace a diferenciace v edukačním procesu. Cíle: Jak žák vybírá geografické gradované učební úlohy? Jak žák řeší geografické gradované učební úlohy? Jak žák subjektivně hodnotí práci na učebních úlohách?
Abstract:
The thesis deals with geographical literacy in the context of the importance of graded learning tasks at the first stage of primary school, the importance of individualization and differentiation in the educational process. Aims: How do pupils select geography graded learning tasks? How does a pupil solve geography graded learning tasks? How does the pupil subjectively evaluate work on learning tasks …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2024
  • Supervisor: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

OTRUBOVÁ, Lucie. Geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ jako prostředek diferenciace a individualizace žáků. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta