Geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ jako prostředek diferenciace a individualizace žáků – Lucie OTRUBOVÁ, DiS.
Lucie OTRUBOVÁ, DiS.
Master's thesis
Geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ jako prostředek diferenciace a individualizace žáků
Geographical Learning Tasks at Primary School as a Means of Pupils´ Differentiation and Individualization
Abstract:
Diplomová práce se zabývá geografickou gramotností v souvislosti s významem gradovaných učebních úloh na 1. stupni základní školy, důležitost individualizace a diferenciace v edukačním procesu. Cíle: Jak žák vybírá geografické gradované učební úlohy? Jak žák řeší geografické gradované učební úlohy? Jak žák subjektivně hodnotí práci na učebních úlohách?Abstract:
The thesis deals with geographical literacy in the context of the importance of graded learning tasks at the first stage of primary school, the importance of individualization and differentiation in the educational process. Aims: How do pupils select geography graded learning tasks? How does a pupil solve geography graded learning tasks? How does the pupil subjectively evaluate work on learning tasks …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2024
- Supervisor: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OTRUBOVÁ, Lucie. \textit{Geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ jako prostředek diferenciace a individualizace žáků}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2023. Available from: https://theses.cz/id/5i252c/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
OTRUBOVÁ, Lucie. Geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ jako prostředek diferenciace a individualizace žáků. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools