Analýza marketingové strategie podniku při zavedení nového produktu na trh – Bc. Tomáš Kvapilík
Bc. Tomáš Kvapilík
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie podniku při zavedení nového produktu na trh
Analysis of marketing strategy for new product launch
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématikou marketingové strategie v etapě zavedení nového produktu na trh. Autor v ní analyzuje proces tvorby marketingové strategie a volby marketingových nástrojů na příkladu konkrétního podniku. První část práce se zaměřuje na teoretický popis strategického marketingového procesu a marketingových strategií, které může podnik v etapě zavedení produktu na trh využít. Druhá …víceAbstract:
This thesis deals with issues of marketing strategy in the phase of a new product launch. The author analyzes the process of developing marketing strategy and the selection of marketing tools in the example of a chosen company. The first part focuses on theoretical description of the strategic marketing process and marketing strategies that a company can use in the phase of a new product launch. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wnkvc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2011
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová