Bc. Tomáš Kvapilík

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie podniku při zavedení nového produktu na trh

Analysis of marketing strategy for new product launch
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématikou marketingové strategie v etapě zavedení nového produktu na trh. Autor v ní analyzuje proces tvorby marketingové strategie a volby marketingových nástrojů na příkladu konkrétního podniku. První část práce se zaměřuje na teoretický popis strategického marketingového procesu a marketingových strategií, které může podnik v etapě zavedení produktu na trh využít. Druhá …více
Abstract:
This thesis deals with issues of marketing strategy in the phase of a new product launch. The author analyzes the process of developing marketing strategy and the selection of marketing tools in the example of a chosen company. The first part focuses on theoretical description of the strategic marketing process and marketing strategies that a company can use in the phase of a new product launch. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2011
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta