Lenka Adámková

Diplomová práce

Mladí lidé a alkohol: charakteristika a segmentace trhu

Segmentation of Generation Y in the consumption of alcoholic beverages
Anotace:
Hlavním cílem této práce bylo rozdělit Generaci Y, tedy věkovou skupinu mladých lidí 18-32 let, do segmentů podle toho, jaké druhy alkoholických nápojů konzumují, a následně pro tyto segmenty doporučit vhodné výrobkové inovace pro český trh alkoholických nápojů. Pomocí analýzy sekundárních dat MML-TGI byly identifikovány pomocí faktorové a shluké analýzy čtyři segmenty: Raději něco lehčího..., Pivař …více
Abstract:
The main objective of the thesis was to divide the Generation Y, a group of young people between 18 and 32 years, into segments depending on the types of alcoholic beverages consumed. Subsequently the aim was to recommend for these segments suitable product innovation for the Czech market of alcoholic beverages. By analyzing secondary data in MML-TGI there were identified four segments with usage of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 2. 2013
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Jakub Štěpán

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35109