Mladí lidé a alkohol: charakteristika a segmentace trhu – Lenka Adámková
Lenka Adámková
Diplomová práce
Mladí lidé a alkohol: charakteristika a segmentace trhu
Segmentation of Generation Y in the consumption of alcoholic beverages
Anotace:
Hlavním cílem této práce bylo rozdělit Generaci Y, tedy věkovou skupinu mladých lidí 18-32 let, do segmentů podle toho, jaké druhy alkoholických nápojů konzumují, a následně pro tyto segmenty doporučit vhodné výrobkové inovace pro český trh alkoholických nápojů. Pomocí analýzy sekundárních dat MML-TGI byly identifikovány pomocí faktorové a shluké analýzy čtyři segmenty: Raději něco lehčího..., Pivař …víceAbstract:
The main objective of the thesis was to divide the Generation Y, a group of young people between 18 and 32 years, into segments depending on the types of alcoholic beverages consumed. Subsequently the aim was to recommend for these segments suitable product innovation for the Czech market of alcoholic beverages. By analyzing secondary data in MML-TGI there were identified four segments with usage of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35109
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2013
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Jakub Štěpán
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35109
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Výrobkové a procesní inovace v podniku
Dominika Rosová -
Chování generace Y v pracovním prostředí a jeho vliv na inovace v managementu
Milan Bína -
Analysis of Consumer Behaviour of Generation Y on the Smartphone Market
Veronika Breuerová -
Generace X, Y, Z – Analýza pracovních podmínek napříč generacemi
Veronika Lejčková -
Vnímání inovací v bankovním sektoru České republiky generací X a Y
František Konečný -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Specifika spotřebitelského segmentu „stříbrné generace“ a možnosti marketingových komunikací při uspokojování jejich potřeb
Lucie Vlachová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová