A Business Plan for an E-shop Selling Pet Food – Barbora Mlčáková
Barbora Mlčáková
Bakalářská práce
A Business Plan for an E-shop Selling Pet Food
A Business Plan for an E-shop Selling Pet Food
Abstract:
This Bachelor's thesis deals with developing a business plan for a pet-food selling E-shop. The main aim of this work is to create a business plan and determine whether is it viable. This thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part introduces the main concepts associated with a business plan. Furthermore, the types of businesses and all the parts of a business plan …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro e-shop prodávající krmivo pro domácí mazlíčky. Cílem této práce je vytvořit podnikatelský plán a zjistit, zda je realizovatelný. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou představeny základní pojmy spojeny s podnikatelským plánem. Dále jsou vymezeny druhy podnikání a popsány jednotlivé části podnikatelského …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mlčáková, Barbora. A Business Plan for an E-shop Selling Pet Food. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatel'ský plán
Žáková Žáková -
Business plan: "Memories" Photo Studio
Egor Abakumov -
Mišmaš: A Business Plan for a Coffee Shop and Roastery
Tereza Krčková -
A Business Plan for a Wine Shop
Dominik Chovanec -
Analýza přechodu obchodních aktivit z velkoobchodu na E-shop
Martin Blažek -
E-shop jako forma podnikání v ČR
Adam PUSTÓWKA -
Vliv e-commerce na rozvoj MSP se specifikací na obchodní modely
David Vyšín -
Analýza konkurenceschopnosti e-shopu v oblasti příslušenství pro mobilní telefony
Tomáš Ševčík