Lobbing jako nástroj komunikace farmaceutické společnosti – Bc. Lucie Vojíková
Bc. Lucie Vojíková
Master's thesis
Lobbing jako nástroj komunikace farmaceutické společnosti
Lobbying as a communication tool in a pharmaceutical company
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice marketingové komunikace a jejímu nástroji – lobbingu, aplikovaném na prostředí farmaceutických společností. Řeší etiku chování zaměstnanců farmaceutických společností vůči významným hybatelům jejích prodejů. Seznamuje s cílovými skupinami a nástroji, jakými jsou tyto skupiny lobbovány. Vymezuje pojem korupce od pojmu lobbování a v samotném závěru nabízí zhodnocení …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing communication and its tool – lobbying, applied on the pharmaceutical business. The thesis deals with the ethics of the behavior of the employees of pharmaceutical companies to significant drivers of their sales. The text presents the target groups and tools those groups are lobbed with. The thesis defines term corruption from term lobbying and in the conclusion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ycrg9/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: JUDr. Josef Novák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Digitální marketing ve farmaceutické společnosti X
Katarína Skoupilová -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Veronika Hrozová Kotoučová -
Marketing ve farmaceutickém sektoru zdravotnického systému
Markéta Koláčková -
Léková politika produktu a marketing
Michaela Kosternová -
Trade Marketing v mezinárodní farmaceutické společnosti Novartis
Jana Balcarová -
Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii
Kateřina Krejčí -
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Lucie Bubnová