Anna Racková

Diplomová práce

Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu

Specifics of marketing communication in the pharmaceutical industry
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací farmaceutických společností. Především se zaměřuje na regulaci reklamy v jednotlivých oblastech farmacie a také komunikační mix s ohledem na skupinu léčivých produktů, které se dělí na volně prodejná léčiva a léky na předpis. Každá z těchto skupin má zcela odlišné komunikační nástroje při cílení na spotřebitele, které v tomto odvětví mohou představovat …více
Abstract:
The diploma thesis deals with marketing communication of pharmaceutical companies. It focuses primarily on the regulation of advertising in individual areas of pharmacy, as well as the communication mix with regard to the group of medicinal products, which are divided into over-the-counter and prescription drugs. Each of these groups has completely different communication tools in targeting consumers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Barbara Čiháková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85747