Bc. Lucie Vojíková

Master's thesis

Lobbing jako nástroj komunikace farmaceutické společnosti

Lobbying as a communication tool in a pharmaceutical company
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje problematice marketingové komunikace a jejímu nástroji – lobbingu, aplikovaném na prostředí farmaceutických společností. Řeší etiku chování zaměstnanců farmaceutických společností vůči významným hybatelům jejích prodejů. Seznamuje s cílovými skupinami a nástroji, jakými jsou tyto skupiny lobbovány. Vymezuje pojem korupce od pojmu lobbování a v samotném závěru nabízí zhodnocení …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with the marketing communication and its tool – lobbying, applied on the pharmaceutical business. The thesis deals with the ethics of the behavior of the employees of pharmaceutical companies to significant drivers of their sales. The text presents the target groups and tools those groups are lobbed with. The thesis defines term corruption from term lobbying and in the conclusion …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Josef Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance