Bc. Lucie Vojíková

Diplomová práce

Lobbing jako nástroj komunikace farmaceutické společnosti

Lobbying as a communication tool in a pharmaceutical company
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice marketingové komunikace a jejímu nástroji – lobbingu, aplikovaném na prostředí farmaceutických společností. Řeší etiku chování zaměstnanců farmaceutických společností vůči významným hybatelům jejích prodejů. Seznamuje s cílovými skupinami a nástroji, jakými jsou tyto skupiny lobbovány. Vymezuje pojem korupce od pojmu lobbování a v samotném závěru nabízí zhodnocení …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the marketing communication and its tool – lobbying, applied on the pharmaceutical business. The thesis deals with the ethics of the behavior of the employees of pharmaceutical companies to significant drivers of their sales. The text presents the target groups and tools those groups are lobbed with. The thesis defines term corruption from term lobbying and in the conclusion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Josef Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance