Lobbing jako nástroj komunikace farmaceutické společnosti – Bc. Lucie Vojíková
Bc. Lucie Vojíková
Diplomová práce
Lobbing jako nástroj komunikace farmaceutické společnosti
Lobbying as a communication tool in a pharmaceutical company
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice marketingové komunikace a jejímu nástroji – lobbingu, aplikovaném na prostředí farmaceutických společností. Řeší etiku chování zaměstnanců farmaceutických společností vůči významným hybatelům jejích prodejů. Seznamuje s cílovými skupinami a nástroji, jakými jsou tyto skupiny lobbovány. Vymezuje pojem korupce od pojmu lobbování a v samotném závěru nabízí zhodnocení …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing communication and its tool – lobbying, applied on the pharmaceutical business. The thesis deals with the ethics of the behavior of the employees of pharmaceutical companies to significant drivers of their sales. The text presents the target groups and tools those groups are lobbed with. The thesis defines term corruption from term lobbying and in the conclusion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ycrg9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Josef Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing ve farmaceutické společnosti X
Katarína Skoupilová -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Veronika Hrozová Kotoučová -
Marketing ve farmaceutickém sektoru zdravotnického systému
Markéta Koláčková -
Léková politika produktu a marketing
Michaela Kosternová -
Trade Marketing v mezinárodní farmaceutické společnosti Novartis
Jana Balcarová -
Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii
Kateřina Krejčí -
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Lucie Bubnová