Bc. Igor Černošík

Bakalářská práce

Měření účinnosti marketingových nástrojů

Measuring marketing tools efficiency
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to propose a method of evaluating the used marketing tools. The bachelor's thesis first presents the tools and methods that are used to evaluate the effectiveness of marketing tools. The following is a comparison of these tools, so that it is possible to assess their suitability for use in the retail chain, in the ABC company. The thesis describes in detail the …více
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je navrhnúť spôsob vyhodnocovania používaných marketingových nástrojov. V bakalárskej práci sú najskôr predstavené nástroje a metódy, ktoré sa používajú na vyhodnotenie účinnosti marketingových nástrojov. Nasleduje komparácia týchto ná-strojov, tak aby bolo možné posúdiť ich vhodnosť pre využívanie v retailovom reťazci, v spoločnosti ABC. V práci sú podrobne popísané …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podnikový management / Podnikový management