Ing. Zhanna Pogorelova

Bachelor's thesis

Projekt marketingové komunikace modelky jako produktu modelingové agentury

Project of marketing communikations of a model as a product of model agency
Abstract:
Centrem pozornosti této bakalářské práce je modelka jako produkt modelingové agentury. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část, které na sebe plynule navazují. Teoretická část vymezuje základní pojmy, jako například personální marketing, marketingový mix, modeling či modelingová agentura. Teorie zahrnuje také podrobný popis metodologie výzkumného šetření. V praktické části je …more
Abstract:
The focus of this thesis is a model as a product of a modeling agency. The Bachelor´s thesis is divided into theoretical and practical parts, which follow each other seamlessly. The theoretical part specifies basic terms, such as personal marketing, marketing mix, modeling or modeling agencies. In detail, there is described the methodology of research investigation. In the practical part there is described …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2011
  • Supervisor: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní